نویسندگان

کریستف آندره کیست؟

کریستف آندره

کریستف آندره (Christophe André) در سال 1956 از پدری دریانورد و مادری معلم زاده شد. او بسیار سریع به مطالعه آثار فروید روی آورد و از این رو، حرفه پزشکی را انتخاب کرد تا روانپزشک شود.

او 15 سال در شهر تولوز فرانسه به حرفه روانپزشکی مشغول بود. پس از ازدواج، به پاریس نقل مکان کرد و بیشتر روی نوشتن مقالات تمرکز کرد. او بیشتر دوران فعالیتش را در بیمارستان دانشگاه (Sainte-Anne) در واحد روان‌درمانی رفتاری و شناختی سپری کرد و یکی از رهبران درمان‌های شناختی و رفتاری در فرانسه محسوب می‌‌شود. کریستف آندره که در زمینه اختلال اضطراب و افسردگی متخصص است، از جمله نخستین پزشكانی بود كه در سال 2004، در زمینه درمان و پیشگیری از هیجان‌ها، اضطراب و افسردگی شیوه‌های مدیتیشن را به سایر پزشكان ارائه داد و ذهن آگاهی را برای نخستین بار در فرانسه به‌عنوان شیوه‌ای درمانی معرفی کرد. او در سال 2016 نیز موفق به کسب جایزه ژان برنارد از «آکادمی تحقیقات پزشکی» شد.

آثار کریستف آندره (Christophe André) از جمله پرفروش‌ترین‌های فرانسه به‌شمار می‌آید که به زبان‌های مختلف ترجمه شده است و جایزه‌های مختلفی را نیز کسب کرده است. او همواره یکی از برجسته‌ترین نویسندگان فرانسوی در زمینه مراقبه و تمدد اعصاب شناخته می‌شود. کریستف آندره سال ها مدیتیشن را تمرین کرده است. او گروه‌های مدیتیشن را در بیمارستان سنت آن پاریس راه‌اندازی می‌کند و به مردم کمک می‌کند تا خود را از رنج رهایی بخشند و از زندگی خود لذت ببرند.

کریستف آندره (Christophe André)

کریستف آندره

به طور مثال کریستف آندره در کتاب من ذهن آگاه هستم از انتشارات شمعدونی قصد دارد تا به افراد کمک کند و به وسیله‌ی ذهن‌آگاهی از اضطراب و افسردگی رها شوند و زندگی آرام و شادی را تجربه کنند. همانطور که از عنوان کتاب پیداست این کتاب درمورد مراقبه (مدیتیشن) و با ارائه 25 درس شامل اصول اولیه، نحوه استفاده از تنفس، بدن، آگاهی از لحظه حال، مقابله با رنج ، تثبیت احساسات و ایجاد آرامش روحی و روانی به خواننده کمک می‌کند تا بتواند بصورت روزانه با انجام تمرین‌هایی که در کتاب آمده است قدم به قدم پیش بروند و به آرامش درونی برسند.

وب سایت شخصی او را به آدرس www.christopheandre.com می توانید دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید