نویسندگان

بورلی استون کیست؟

بورلی استون

بورلی استون (Beverley Stone) نویسنده کتاب بمانم یا بروم ، دارای مدرک روانشناسی کاربردی و کارشناسی ارشد در روابط انسانی، همیار انجمن روانشناسی بریتانیا، روانشناس ثبت شده در شورای حرفه ای بهداشت بریتانیا، همکار ارشد انجمن سلطنتی پزشکی، بنیانگذار و مدیر عامل انجمن روانشناسان تجارت وشرکت داینامیک اینترنشنال از سال 1989 و عضو انجمن حمایت از افراد آسیب پذیر است.

من مشاور روابط موسسه هارلی استریت، دارای گواهینامه های سطح A و سطح B بریتانیا در تست روان سنجی و نیز دارای مدرک تحصیلات تکمیلی در زمینه رشد معنوی و درمانگر کالج مطالعات روانشناسی جنوب کنزینگتون هستم. همچنین به عنوان سخنگوی رسانه ای انجمن روانشناسی انگلیس در مطبوعات، مجلات و رادیو همکاری می‌کنم.

بورلی استون (Beverley Stone)

پس از حدود 25 سال فعالیت در حوزه روانشناسی توانستم اعتباری جهانی کسب کنم و به عنوان روان‌درمانگر و نویسنده به هزاران نفر در بهبود زندگی شخصی، عاطفی، زناشویی، شغلی و تحصیلی کمک  کنم.

بورلی استون (Beverley Stone) درسال 1997 کتاب «مقابله با سیاست شرکت‌ها»و درسال 2004 کتاب «جنگجوی درونی» را نوشت. خود او در این مورد می گوید سعی کردم به افراد کمک کنم که به شجاعت لازم برای تغییر زندگی شخصی و سازمانی دست یابند.

کتاب جدید بورلی استون (Beverley Stone) «بمانم یا بروم» با معرفی شش قدم برای حل تردیدهای ارتباطی به شما کمک می‌کند که برای ماندن در رابطه یا خارج شدن از آن با اعتمادبه‌نفس، تصمیمی قاطعانه بگیرید. اگر فکر می‌کنید که زندگیتان را هدر می‌دهید، برای تغییر در هر زمینه ای تصمیم بگیرید و به آن عمل کنید.

وب سایت شخصی این نویسنده https://www.beverleystone.co.uk می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید