نویسندگان

جین ترزا اندرسون کیست؟

جین ترزا اندرسون

جین ترزا اندرسون (Jane Teresa Anderson)، تراپیست و نویسنده هفت کتاب در حوزه تحلیل خواب است. او دارای دیپلم افتخار نوروفیزیولوژی از دانشگاه گلاسکو است. وی از سال 1992 به تحقیق و پژوهش و تدریس در زمینه تحلیل خواب مشغول است. وی با روش «خواب درمانی» ویژه خود، به عنوان تحلیلگر و درمانگر، در سراسر جهان مشاوره می‌دهد. او تحلیلگر خواب در رادیو و تلویزیون استرالیا و همچنین مجری برنامه تلویزیونی (Dream Show with Jane Teresa Anderson) در کشور استرالیا نیز است. از دیگر کتاب‌های این نوینسده می‌توان به: «Brid of paradise»، «The Dream Handbook»، «The Shape of Things To Come» اشاره کرد.

اجازه انتشار کتاب در ایران از طرف مولف (جین ترزا اندرسون) به انتشارات شمعدونی

I understand the
copyright law situation in Iran, so while I would not give permission in other
countries, I DO give you my permission and my blessings for translating and
publishing this book for distribution in Iran (only).

جواب جین ترزا اندرسون به درخواست شمعدونی : در جریان وضعیت قانون کپی رایت در ایران هستم. بنابراین از آنجا که به دیگر کشورها اجازه نخواهم داد، (فقط) به شما اجازه ترجمه و چاپ این کتاب را برای پخش در ایران می دهم.

جین ترزا اندرسون

خانم اندرسون (Jane Teresa Anderson) کارشناسی ارشد (هونز) یک تحلیلگر رویا، درمانگر رویا، نویسنده و مربی، مشاوره، آموزش و راهنمایی در سراسر جهان از طریق JaneTeresa.com است. او نویسنده شش کتاب است، یک مهمان مکرر در تلویزیون ملی، و یک رویای رادیویی بین المللی کامل است.

جین ترزا اندرسون Jane Teresa Anderson : همه ما هر شب خواب می بینیم ولی کمتر کسی به طور مرتب آن ها را به خاطر می آورد. خواب ها به ما چه می گویند؟ چرا برخی مضامین در خواب ها تکرار می شوند. چرا هر بار مکان های تکراری در خواب هایمان ظاهر می شوند؟ آدم فضایی ها وسط خواب ما چه می کنند؟ یک خواب ترسناک می تواند ما را از به خاطر سپردن خواب هایمان برای مدت طولانی محروم کند. چرا این اتفاق خوبی نیست؟ جین ترزا اندرسون تراپیست و تحلیل گر خواب با پشتوانه علم روانشناسی در کتاب خوابم چه می گوید سعی می کند به این پرسش ها پاسخ دهد و ما را با ماهیت اصلی خواب هایمان آشنا کند.

دیدگاهتان را بنویسید