کتاب, معرفی کتاب

کتاب افزایش اعتماد به نفس

کتاب افزایش اعتماد به نفس

جرأت داشته باش (کتاب افزایش اعتماد به نفس) دومین اثر فردریک فانژه (Frédéric Fanget) است. این کتاب برای اولین بار در سال 2003 به چاپ رسید و تا سال 2008 تجدید چاپ شد. طبق نظر خوانندگان دلیل موفقیت این کتاب، ارائه راه‌حل‌های عملی و کاربردی است. نویسنده این کتاب یک روان‌درمانگر است. به همین دلیل براساس تجربیاتی که از مراجعانش به‌دست آورده است، توانسته راه‌حل‌های کاربردی متنوعی را به خوانندگان این کتاب پیشنهاد کند. بسیاری از افرادی که اعتماد به نفس کافی نداشتند بعد از خواندن این اثر و عملی کردن راه‌حل‌های آن، اذعان داشتند که به‌خوبی توانستند اعتماد به نفسشان را دوباره به‌دست آورند.

برخی دیگر اشاره کرده‌اند که با خواندن جرأت داشته باش که کتابی برای افزایش اعتماد به نفس است، به مشکلاتشان در حوزه اعتماد به نفس پی برده‌اند. در مجموع می‌توان گفت دلایل موفقیت‌ آثار فردریک فانژه، نثر روان، ساده و ارائه راه‌حل‌های عملی و کاربردی است. درست برخلاف سایر آثار روانشناسی که بیشتر به شرح و توضیح مشکلات می‌پردازند و راه‌حل و توصیه‌های مناسبی برای درمان ارائه نمی‌دهند. بسیاری از روانپزشکان و روان‌درمانگران خواندن آثار او را به بیمارانشان توصیه می‌کنند.

کتاب افزایش اعتماد به نفس

معرفی کتاب جرات داشته باش
کتاب جرات داشته باش نوشتهٔ فردریک فانژه و ترجمهٔ محیا احمدی پور است و انتشارات شمعدونی آن را منتشر کرده است. راه‌های افزایش اعتماد به نفس در این کتاب آمده است.

درباره‌ی کتاب جرات داشته باش:
دراین کتاب ابتدا شرح داده شده که اعتماد به نفس چیست و کمبود آن چه عواقبی را به دنبال دارد. سپس به مشکلات ناشی از کمبود اعتماد به نفس اشاره شده، دورباطل شکست، اهمیت ندادن به خود، جرات نه گفتن و بیماری های ناشی از اعتماد به نفس و بیماری های مرتبط با اعتماد به نفس مفرط شرح داده است. در این کتاب یک تست روانشناسی وجود دارد که خوانندگان کتاب می توانند با آن میزان اعتماد به نفس خود را محک بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید