قوانین و مقررات انتشارات شمعدونی:

قوانین و مقررات «انتشارات شمعدونی»، مجموعه ای است برای فروش کتاب و گفت‌وگوی علاقمندان به کتاب و کتابخوانی و نوشتن درباره علاقه‌مندی های مشترک در حوزه فرهنگ و هر نوع نوشته یا مطلبی که خلاف قوانین باشد و مطابق بند‌های زیر جای گیرد، پذیرفته نیست و حذف می‌شود.
الف- اعضاء مجاز به انتشار مطالبی خارج از حوزه فرهنگ، اطلاعات محرمانه، مطالب نفرت‌آمیز، توهین به قومیت‌ها، بی‌حرمتی به مقدسات فرهنگی و مذهبی، غیر اخلاقی و غیر قانونی برروی «انتشارات شمعدونی» نیستند.

ب- مدیریت «انتشارات شمعدونی» خود را در نگهداری اطلاعات شخصی کاربران، همچون نشانی پست الکترونیکی و …، پایبند می‌داند. اطلاعات اعضاء به غیر از آن قسمت از اطلاعات که بطور معمول در پروفایل کاربر در «انتشارات شمعدونی» قابل دیدن می‌باشد، محرمانه نگهداری می‌شود. لطفا در انتشار اطلاعات خود در پست‌ها دقت لازم را به عمل آورید. کاربران نباید اطلاعاتی را که فکر می کنند حساس هستند بر روی «انتشارات شمعدونی» قرار دهند. مدیریت «انتشارات شمعدونی» مسئولیت سوء استفاده از این اطلاعات را نمی‌پذیرد.

ج-. «انتشارات شمعدونی» خود را مجاز به کنترل مطالبی که به صورت عمومی بر روی «انتشارات شمعدونی» قرار داده شوند می‌داند ولی خود را ملزم به این مسئله نمی‌داند. مسئولیت کلی مطالب قرارداده شده روی «انتشارات شمعدونی» به عهده عضو قرار دهنده اطلاعات است و اشخاص نباید مطالب نامناسب را برروی «انتشارات شمعدونی» قرار دهند. در صورتی که نویسنده، قوانین «انتشارات شمعدونی» یا کشور را نادیده بگیرد درصورت نیاز، اطلاعات وی در اختیار مراجع ذیصلاح قرار می‌گیرد.

د – عکس‌هایی که برای پروفایل و یا پست‌های دیوار استفاده می‌شود، در صورت قرار گرفتن جزء هر یک از موارد زیر، حذف می شود:

  • غیراخلاقی
  • پوشش‌کم و نامناسب
  • عکس دیگران (تصویر پروفایل)
  • نامرتبط با موضوعات فرهنگی
  • ترسناک و دلهره آور
  • توهین آمیز

کاربرانی که نسبت به قوانین و مقررات انتشارات شمعدونی بی‌توجهی نمایند ، از طرف مدیریت «انتشارات شمعدونی» مسدود خواهند شد.

کاربران محترم «انتشارات شمعدونی» از بحث و تذکر مواردی که ناسازگار با قوانین و یا نامناسب محیط تشخیص می‌دهند، خودداری نموده و مطلب را با دکمه “گزارش” پای نوشته‌ها که ویژه این‌کار دیده شده است و نام گزارش‌دهنده را نیز فاش نمی‌نماید به آگاهی مدیر «انتشارات شمعدونی» می‌رسانند.

قوانین و مقررات انتشارات شمعدونی